На часовима енглеског језика ученици петог разреда су и ове школске године кроз истраживачки задатак и корелацију са биологијом и ликовном културом упознали свет дивљих животиња.
Сликом или цртежом представили су животињу коју су изабрали, а затим истраживали о тој животињи покушавајући да сазнају и опишу на енглеском језику њен изглед, исхрану, станиште, животни век и неке занимљивости.
Кроз изложбу радова у холу школе представили су своје радове и имали прилику да прочитају занимљивости о многим дивљим животињама о којима су истраживали њихови вршњаци.
Пројектну наставу реализовали су уз помоћ и савете својих наставника енглеског језика Александре Ђорђевић и Светлане Милентијевић.
Одређен број часова енглеског језика у новембру и децембру у одељењима 3/1 и 3/3 био је посвећен пројектној настави на тему ХРАНA. Ученици су кроз те часове знатно проширили свој речник, па сада знају како да означе различите намирнице и врсте пића, а такође су и утврдили начине изражавања допадања/недопадања.
Ученици су имали задатак да ураде презентацију онога шта они воле/не воле да једу или пију и у овој фази имали су слободу у виду форме коју ће имати њихов рад - били су подстакнути на креативност. Неки су цртали, неки су штампали слике, неки су користили храну и пића из свакодневног живота, неки су правили кратке скечеве. Заједно смо уживали у свему томе и сви ученици су били врло заинтересовани за рад.
Као крајњи резултат настао је видео састављен од њихових снимака, који можете погледати испод.
Реализатор пројектне наставе у овим одељењима је Александра Ђорђевић.
На часовима пројектне наставе из енглеског језика ученици другог разреда на креативан начин сазнали су нешто више о Bonfire Night, односно Ноћи ватромета, који се традиционално прославља у Великој Британији сваког 6. новембра.
Другаци су уживали истражујући о пореклу овог обичаја: Гај Гидо Фокс је 1605. године учествовао је у тзв. Барутној завери у покушају да убије краља Џејмса. На срећу план се изјаловио, а уместо напада барутом, тај догађај је остао упамћен по прелепом ватромету који је у овом несрећном покушају случајно изазван.
Ученици су гледали причу, слушали песмице и правили ватромете од папира. Њихови радови су изложени у њиховим учионицама и у холу школе.
Реализатори и креатори пројектне наставе су наставници енглеског језика Снежана Корић и Наташа Веселиновић.
Ученици седмог разреда показали су да могу успешно да стекну теоријско знање о структури атома и преставе га уз помоћ истраживачког духа на креативан начин.
На часовима пројектне наставе из хемије под називом „Наши модели су другачији“, уз помоћ наставника, успешно су изразили своје идеје од којих су настали најразличитији модели атома елемената као продукти рада.
У њихову спретност, креативност и знање можемо се и сами уверити, јер је изложба радова представљена у холу наше школе.
Реализатор и креатор пројектне наставе је Душанка Јочић, наставних хемије.
Ученици 6/2 и 6/4 у периоду одвијања онлајн наставе 1-18. децембра 2020. продубили су своја знања о већ познатој теми и успешно реализовали пројектну наставу изучавајући сеоска и градска насеља. На часовима путем гугл мита размењивали су искуства и презентовали радове. Пре тога обавили су истраживање, потом анализирали положај, типове и функције насеља, начин живота у селу и граду, предности и недостатке истих. Резултати њиховог рада су презентације, плакати и макете.
Реализатор ових часова је наставница географије Снежана Трнавац.