Ученице 6/3 Наталија Аничић и Тамара Вучићевић одржале су предавање о дигиталном насиљу у 8/1. Ово одељење је као увод за дискусију гледало и кратак видо запис заснован на истинитим догађајима који илуструје вршњачко нсиље. Дискусију су водиле одељенски старешина Славица Ћуковић и педагог Лидија Влајковић.
У 8/2 ученица Анђела Петровић је одржала предавање о дигиталном насиљу. Овом предавању подршку су дали одељенски старешина Јасмина Ружичић и наставница енглеског Александра Ђорђевић.
Ученици 8/3 су са одељенским старешином Биљаном Кнежевић дискутовали о начинима како се друговима може пружити подршка, а затим су направили беџеве са овим порукама и носили их целог дана у школи. Друга група овог одељења је са одељенским старешином учествовала у радионици „Тимски рад“.
Ученици 84 Анђела Јањић и Лазар Виријевић одржали су презентацију о вршњачком насиљу. Дискусију је водила одељенски старешина Зорица Јовић. Ученица Кристина Миловановић прочитала је своју песму у вези са опасностима које вребају на интернету.
Ову песму можете послушати на заједничком видеу на адреси https://youtu.be/rWz-3QyeQi4
Ученици 8/1 су дискутовали о важности благовременог препознавања постојања проблема, о улози родитеља и других институција које треба да се укључе када постоји проблем, као и о исправним и погрешним корацима у решавању проблема вршњачког насиља. Након предавања другарица из 6/3 увидели су колико је значајно безбедно коришћење друштвених мрежа, као и опрез ако наиђу на неки од тзв.изазова на интернету. Разговарали су и о одговарајућим облицима комуникације на друштвеним мрежама. Оно што охрабрује јесте то што су ученици овог одељења рекли да је већина родитеља упућена у њихове шифре и да их контролишу, као и да они сами не учествују у изазовима и стекли смо утисак да умеју да препознају опасности на интернету.
Ученици 8/3 и одељенски старешина своје розе мајице у облику беџева носили су целог школског дана, а на њима су се нашле поруке које су сами осмислили.
Учествовали су и у радионици „Тимски рад“, који је водила одељенски старешина. У уводном делу су методом дискусије дошли до дефиниције групе и тима и могли да упореде своје виђење ових појмова са званичном одредницом. У главном делу радионице су у групама-тимовима дискутовали о особинама и задужењима чланова једног успешног тима, а затим су могли да погледају и званичну поделу улога чланова тима. У завршном делу ученици су изразили своје жеље – коју улогу би себи приписали у тиму.
На крају радионице ученици су проширили своје знање о начину функционисања тима, те су првобитне две улоге (коориднатор и члан) допунили новим: креативац, евалуатор, специјалиста, истраживач, тимски играч, моделатор и финишер. Улога која им се најмање допала је моделатор (онај који обликује активности тима, одупире се инерцији, заобилази бирократију и даје осећај хитности).
Ученица 8/4 Кристина Миловановић написала је песму коју је изговорила, а којом се дотакла проблема педофилије и осталих опасности које вребају на интернету. Ову песму можете послушати у оквиру заједничког видеа.