Дана 23. септембра 2024. године у одељењу 3/1 одржан је огледни час са циљем примене технике „Шест шешира за размишљање“ ради подстицања критичког мишљења код ученика. Наставна јединица била је обрада басне „Цврчак и мрав“.
Техника „Шест шешира за размишљање“, коју је развио Едвард де Боно, је коришћена за подстицање ученика да приступе проблему из различитих углова. Шешири су коришћени као симболични алати за вођење дискусије:
Техника „Шест шешира за размишљање“ показала се као изузетно корисна у подстицању различитих облика размишљања ученика. Ученици су били веома ангажовани и мотивисани да учествују у дискусији. Ова техника ће бити корисна у даљем раду на развоју критичког мишљења и комуникацијских вештина.
Час је водила Марија Ђурђевац, а присуствовала је учитељица Љиљана Опачић.