Учитељица Марија Ђурђевац је 12. јуна организовала интегративни дан под називом „Часовничарење“. Дан је започео асоцијацијом која је ученицима помогла да уђу у тему часовника и времена. Након асоцијације, ученици су извлачењем цедуља формирали групе за рад, чиме су добили прилику да се опробају у различитим активностима везаним за тему. Групе су биле следеће: 1) Сатић Ликовњачић, 2) Сатић Рачуналић, 3) Сатић Свезналић и 4) Сатић Читалић. По формирању група, на сваком часу су из датог предмета обрађивали садржаје на тему часовника...
Српски језик:
На часу српског језика ученици су читали текст са разумевањем о часовницима. Ова активност је била усмерена на развијање читалачких вештина и разумевање прочитаног текста.
Математика:
На часу математике, ученици су проверавали своје знање о мерама за време. Кроз разне задатке су решавали проблеме који укључују мерење времена.
Свет око нас:
Ученици су учествовали у квизу који је био доступан на платформи Worldwall и на тај начин су кроз игру утврђивали знања.
Ликовна култура:
На часу ликовне културе, ученици су правили сатове од материјала који су донели од куће. Ова активност је омогућила ученицима да развијају своје уметничке вештине и креативност.
Све активности су биле организоване у виду такмичења, али на крају дана сви ученици су добили сладолед као награду за учешће и труд.
Интегративни дан „Часовничарење“ био је веома успешан и ученици су показали велико интересовање и заинтересованост током свих активности. Овај дан је био одличан начин да се приведе крају школска година.
Интегративна настава представља приступ у образовању који повезује садржаје различитих предмета како би ученици стекли свеобухватна и примењива знања. Овај вид наставе омогућава развој креативности, критичког мишљења и сарадње међу ученицима. Интегративна настава помаже ученицима да боље разумеју и повежу теоријска знања са практичним ситуацијама из свакодневног живота.